Skip Menu

채용정보

미래의 가능성을 확인하세요 교육은 특정 장소에서만 이루어지는 것이 아니라 환경과의 상호작용 속에서
자신과 환경을 긍정적인 방향으로 서로 변화시켜가는 과정입니다.

[인턴채용] 클라랑스코리아 Sales admin 채용 (~11/11)

create 취업진로지원센터(서울)access_time 2021.11.09 09:25visibility 357

[회사소개]

해당기업은  프랑스 고급 스킨케어화장품 및 향수 회사로일반적으로 고급 백화점 카운터 및 선택된 약국을 통해 제품을 제조 및 판매합니다유럽의 NO.1 스킨케어 브랜드로 자연유래성분친환경소재프랑스 제조가 특징입니다.

*고객사의 요청으로서류 지원자에 한해 기업명 공개가 가능한 점 양해 부탁드립니다.

 

[업무내용]

1. Counter operation

- Prepare regular purchase order from all counters and allocate orders

- Working closely with Marketing and Demand Planner for forecasting and monthly sales planning

- Make reservations & release stocks for counter promotions

- Collect counters’ staff sale requests every other month

- Ad-hoc tasks for counter promotions or counter workshop

- Update and revise BA & counter information on POS system (new, transfer, leaves, resignation)

 

2. Budget & expense management

- Manage budget and expenses for counter promotions

- Calculate incentives per counter and individual, and provide data to HR

- Handle PR/PO and tax invoices

- Monthly sales target setting with Sales Manager/Director

 

3. Report

- Compile monthly sales report from all counters

- Update daily/weekly/monthly sales report and update to CEO, President

- Make sales report for workshop and sales meeting on demand

- Update counter/BA information for counter visits

 

[지원자격]

- Excel  PPT 활용 가능자 (활용 수준 기재 필수)

-영어 Reading & Writing 가능자

 

[근무환경]

급여조건회사 내규에 따름

근무위치서울특별시 강남구 신사동 도산대로

근무시간 5 09:00 ~ 18:00

근무기간: 12개월 (평가 후 정규직 전환 가능)

 

[지원방법]

지원 방법첨부된 입사지원서 활용 혹은 MS-word 양식의 자유 국문 이력서 이메일 제출

이메일summer.jung@manpower.co.kr

이메일 제목: Sales(신사)_본인 성함 기재

담당자정유선, 02-2051-6676