Skip Menu

채용정보

미래의 가능성을 확인하세요 교육은 특정 장소에서만 이루어지는 것이 아니라 환경과의 상호작용 속에서
자신과 환경을 긍정적인 방향으로 서로 변화시켜가는 과정입니다.

 

 

[근무회사 및 모집부문]
근무회사다케다 제약
홈페이지https://www.takeda.com
사업분야의약제품 제조업
* Job Family: Medical Affairs / Administrative Assistant

* Job Title: Administrative Assistant
근무형태사무실 근무
외국계 기업 / 제약회사 경력에 관심이 있는 후보자에게 좋은 채용 건입니다.

글로벌 기업으로 높은 Name Value 및 기업문화 등 다양한 이점을 보유한 기업입니다.

[
회사소개]
글로벌 제약회사로심혈관계골관절계항암제 등 여러 분야에 혁신적인 전문의약품과 많은 소비자들이 이용하는 일반의약품을 공급하고 있는 기업입니다아시아 지역의 최대 규모의 제약 기업입니다.

[
전반적인 직무소개]
Responsible for Medical Affairs general administration and providing secretarial and administrative support to the team comprising of Medical Affairs Director for GI/CVM, Oncology Therapy Area, Associate Medical Affairs Director, teams of Medical and external affairs. Provides general medical activities supports related to internal & international meetings arrangements, record keeping and communication channel for internal medical colleagues. The role also entails logistic supports for major annual external medical events in Area Medical Affairs. Provides Medical Affairs Dept. with supports related to legal, compliance and external affairs, including but not limited to meetings arrangements, record keeping, any administrative work pursuant to budget management and SOP. In its implementation, should ensure complying with established procedures; Takeda SOP, ICH GCP and local regulations, as well as high quality of performance.



[
업무내용]
1. Responsible for operational and administrative support to Medical Affairs director
2. Arrange medical meeting (both internal and international meeting)
3. Expense claims, arrange flight and hotel bookings for director
4. Support team activities, tasks and maintain office equipment for improving working environment
5. Responsible for logistic supports for major annual external medical events
6. Other miscellaneous administrative tasks, not limited to above for smooth office running

* Medical Affairs director 업무 보조 업무도 있으나팀의 전반적인 업무들을 모두 서포트 하는 포지션 입니다.

 

[지원자격]
- 4
년제 대학 졸업 이상 (전공 무관)
- Medical & Pharma Industry 
경험자 우대
- Admin, Assistant 
등 유관 경력 보유자 우대
영어 사용 가능자 우대 (Writing and Speaking)
- MS Office 
활용 가능자


[
근무환경]
계약기간맨파워코리아 소속 파견계약직 1년 (추후 연장 협의)
근무지서울특별시 송파구 (2호선, 8호선 잠실역에서 도보 3~5)
근무시간: 09:00 ~ 18:00 ( 5일 근무)
급여회사 내규에 따름 (경력에 따라 협의될 예정)
특이사항: ASAP 입사 가능자
복리후생: 4대 보험연차생일/명절 선물경조 휴가/각종 경조금우수근무자 포상 등 맨파워코리아 규정

[
지원방법]
이메일 지원noah.yang@manpower.co.kr
이메일 제목: TA_본인 성함 기재
제출서류/영문 이력서 및 자기소개서 (MS Word 양식)
담당자양석용 컨설턴트 (02-2051-6684)

- 지원 마감일: 2020 11 15일 일요일 오후 5